Vrácení & výměna zboží
Postup při vrácení a výměně
Vytiskněte a vyplňte formulář pro vrácení zboží - formulář naleznete ZDE . Vyplněný formulář spolu s kopií faktury přiložte k vrácenému zboží.
Balíček můžete zaslat na adresu prodávajícího a to : Šiva Shop, Antonínovo náměstí 60, 738 01 Frýdek - Místek
V případě vrácení zboží přes ZÁSILKOVNU, pro Vás máme připravený kód 99381450. S tímto kódem Vám v kterékoli zásilkovně vytisknou štítek a balíček můžete zaslat zdarma.
Důležité informace
Lhůta pro vrácení je 14 dní od převzetí zboží. Vrácené zboží nesmí jevit známky opotřebení. Vrácené zboží musí být v originálním obalu a se všemi etiketami. Vrácené zboží neposílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata.
Při výměně zboží formulář naleznete ZDE - doporučujeme ověřit dostupnost položek na webu www.sivashop.cz, které požadujete na výměnu. Poté nám zašlete e-mail na info@sivashop.cz , kde nám napíšete číslo Vaši objednávky a požadovanou výměnu. Tím Vám zboží rezervujeme, než dorazí balíček k nám, ať máte jistotu, že se zboží nevyprodá.
V případě, že bude výměna za méně peněz než bylo původně, napište nám prosím číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit.
Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.
Postup při reklamaci
Vytiskněte a vyplňte reklamační formulář - formulář naleznete ZDE Vyplněný formulář spolu s kopií faktury přiložte k reklamovanému zboží.
Balíček můžete zaslat na adresu prodávajícího a to : Šiva Shop, Antonínovo náměstí 60, 738 01 Frýdek - Místek
V případě vrácení zboží přes ZÁSILKOVNU, pro Vás máme připravený kód 99381450. S tímto kódem Vám v kterékoli zásilkovně vytisknou štítek a balíček můžete zaslat zdarma.
Důležité informace
Zboží neposílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata. Faktura slouží jako záruční list, záruční lhůta je 24 měsíců. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci ihned po zjištění závady. Maximální doba vyřízení reklamace je 30 dní. Reklamaci nelze uplatnit u závad, které vznikly na základě nesprávného používání a neúměrného opotřebení.