VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Úvodní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “VOP”) platí pro nákup v internetovém obchodě www.sivashop.cz. Tyto VOP upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy (faktury), kdy na jedné straně je firma Ing. Roman Chamrad, Střelniční 338, 738 01 Frýdek-Místek, IČ 65475259, provozující internetové stránky www.sivashop.cz, jako prodávající (dále jen „prodávající“) a na straně druhé je kupující (dále jen „kupující“ nebo “zákazník”).

Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

 

Ceny v katalogu

Všechny ceny jsou smluvní a jsou vždy aktuální a platné v okamžiku odeslání objednávky.
Ceny jsou konečné, tj. včetně DPH.
Akční ceny platí do vyprodání zásob nebo po dobu časově určenou.

 

Registrace

Doporučujeme Vám k pohodlnému a výhodnému nákupu registraci. Nakoupit můžete ovšem i bez registrace. Přicházíte tak ale o možnost sledování objednávky, náhled do seznamu všech vytvořených objednávek a možnost nevyplňovat všechny data při další objednávce.

Registrace spočívá v zadání Vašeho jména, adresy, přihlašovacího jména a samozřejmě hesla. Pro provedení registrace klikněte na odkaz vpravo nahoře na Váš účet a dále na Vytvořit účet. Objeví se stránka s formulářem, který je třeba vyplnit. Všechny informace se vpisují do příslušných kolonek. Položky označené tímto symbolem "Povinné položky" jsou povinné a tedy nezbytné pro úspěšnou registraci. Po zadání všech potřebných informací, stiskněte tlačítko Uložit. Zadáte-li nějaké údaje špatně nebo nevyplníte-li povinné položky, zobrazí se formulář znovu a budete požádání o opravu těchto údajů. Pokud je vše v pořádku, zobrazí se stránka s informací o úspěšném zaregistrování. Od této chvíle se stáváte registrovaným zákazníkem. Při příští návštěvě již nemusíte nic složitě vyplňovat a stačí pouze zadat Vaše uživatelské jméno a heslo. Tím budete opět přihlášeni.

Všechny uložené údaje v profilu je možné kdykoliv upravit.

Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné.

Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá.

 

Nákupní košík

Pokud jste si vybrali zboží, které chcete koupit, musíte jej nejdříve vložit do virtuálního nákupního košíku. To učiníte kliknutím na odkaz "Do košíku" v detailu zboží. Ihned po vložení zboží do košíku se Vám zobrazí obsah košíku. U každé položky můžete upravit počet kusů. Chcete-li zboží z košíku odstranit, klikněte na konci řádku na černé X. Uvedená cena je pouze součet cen všech položek v košíku. Výslednou cenu objednávky včetně poplatku za dopravu uvidíte ještě před závazným odesláním objednávky.

Nyní můžete pokračovat ve výběru dalších položek, které chcete nakoupit. Můžete tak učinit kliknutím na "Zpět na nakupování".

Kdykoliv se můžete do košíku vrátit kliknutím na odkaz Nákupní Košík nahoře na liště, kde vidíte aktuální cenu obsahu košíku.

Pokud máte zboží vybráno, klikněte na "Objednat", kde provedete závaznou objednávku.

Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu.

S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.

Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je důležité, co nejrychleji kontaktovat pracovníky e-shopu o stornu, popř. úpravě objednávky buď telefonicky na tel. +420 773 189 977 nebo e-mailem info@sivashop.cz

 

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky v košíku budete ihned informováni prostřednictvím e-mailu o potvrzení přijetí objednávky. Prodávající se zavazuje, že kupujícímu odevzdá zboží, které je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k němu, a kupující se zavazuje, že zboží převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu.

 

Způsob dodání zboží

Zboží odesíláme v pracovní dny po obdržení závazné objednávky co nejrychleji.

Zboží bude doručeno na dodací adresu uvedenou v objednávce. V případě, že vybrané zboží nebude na skladě, budeme Vás ihned kontaktovat a domluvíme s Vámi výměnu za jiný druh zboží, popř. storno daného zboží.

V případě, že kupující si dodané zboží u přepravce nepřevezme, může prodávající požadovat uhradit veškeré náklady s tímto spojené (poštovné + balné). 

 

Způsoby dopravy

Pro dopravu zboží si můžete vybrat následující způsoby:


1. Zásilkovna.cz 79 Kč
(při objednávce nad 2000 Kč poštovné neúčtujeme)

Balíček Vám bude uložen na pobočce Zásilkovny, kterou si vyberete v košíku.
Předem budete kontaktováni o uložení Vašeho balíčku na pobočce Zásilkovny, kdy Vám bude přiděleno i heslo pro vydání.

Důležité upozornění:
Na Zásilkovnu neposíláme zboží nadměrných velikostí

Standardní zásilka pro Zásilkovnu:
Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50x40x30cm)

Pokud bude zásilka mimo tyto uvedené rozměry, bude zásilka automaticky přesměrována na kurýra (DPD vybraného zásilkovnou a doručená na vaši doručovací adresu). U takovýchto zásilek se cena nemění  - Zásilkovna.cz 79Kč (při objednávce nad 2000 Kč poštovné neúčtujeme),  Zásilkovna.sk 119 Kč (při objednávce nad 80 € poštovné neúčtujeme).


2. Česká Pošta - Balík Do ruky 129 Kč
(při objednávce nad 2000 Kč poštovné neúčtujeme)

Doba dodání po celé ČR je 1-2 pracovní dny.

Aktuální informace o pohybu zásilky zdarma (podle podacího čísla) na:
- webových stránkách České pošty.

Informace k doručení zásilky:
- nezastihne-li Vás doručovatel při doručování zásilky na uvedené adrese, upozorní Vás Výzvou na uložení zásilky na poště
- výzva, kterou naleznete v poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace (telefon) na poštu, kde máte zásilku uloženu
- uloženou zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo můžete požádat o opakované doručení zásilky běžnou doručovací pochůzkou na určitý den
- pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

3. Česká Pošta - Balík Na poštu 129 Kč (při objednávce nad 2000 Kč poštovné neúčtujeme)

Doba dodání po celé ČR je 1-2 pracovní dny. 

Aktuální informace o pohybu zásilky zdarma (podle podacího čísla) na:
- webových stránkách České pošty.

Informace k doručení zásilky:
- balíček Vám bude uložen na pobočce Pošty, kterou si zvolíte v košíku
- budete informováni, že balíček je již na pobočce Pošty k vyzvednutí
- pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

4. Česká Pošta - Balíkovna 79 Kč (při objednávce nad 2000 Kč poštovné neúčtujeme).

Doba dodání po celé ČR je 1-2 pracovní dny. 

Aktuální informace o pohybu zásilky zdarma (podle podacího čísla) na:
- webových stránkách České pošty.

Informace k doručení zásilky:

Balík si můžete vyzvednout na specializovaných výdejních místech Balíkovna, která jsou k dispozici na pobočkách České pošty nebo na Balíkovnách mimo poštu po celé České republice.  Budete informováni, že balíček je již na pobočce Pošty k vyzvednutí. Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a vaše jméno. Pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko Zrychlený výdej balíků, zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.

Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odeslána zpět odesílateli.

5. GLS kurýrní služba 99 Kč (při objednávce nad 2000 Kč poštovné neúčtujeme).

GLS je přepravní služba, která doručí zboží až k Vám domů, do zaměstnání a pod. Řidič společnosti GLS Vás telefonicky kontaktuje a domluví se na předání zásilky. Doba dodání po celé ČR je 1-2 pracovní dny. 

 

Způsoby platby

Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:

1. Dobírka
Platíte až při převzetí zboží. Tuto možnost můžete využít jak u České pošty tak u Zásilkovny. Cena za dobírku je 30 Kč. 

2. Platba platební kartou
Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Rychlé online platby

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

                                                                

         

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments,a.s. (odkaz na společnost ComGate Payments,a.s.)

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb. 

ComGate Payments, a.s.
           Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
           E-mail: platby-podpora@comgate.cz Tel:  +420 228 224 267

3. Bankovním převodem

Po vyplnění a odeslání objednávky, uhraďte příslušnou částku na náš bankovní účet 2500448249/2010 Fio Banka / IBAN CZ7520100000002500448249, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX. Nezapomeňte uvést jako variabilní symbol číslo Vaší objednávky (je uvedeno např. na stránce sledování objednávek nebo v e-mailu o přijaté objednávce).

Ihned po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží zasláno.

4. Hotově

Tuto možnost vybírejte pouze pokud jste vybrali jako dopravu Osobní odběr. Platbu za objednávku provedete při odběru zboží na naši prodejně hotově nebo platební kartou.

 

Převzetí zboží 

Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupující by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle faktury, která mu byla zaslána v elektronické podobě v příloze e-mailu s informací o vyřízení objednávky a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky na tel. číslo +420 608 136 660 nebo e-mailem na e-mail info@sivashop.cz informovat pracovníky e-shopu.

Nevyzvednuté zboží zaslané na dobírku

Plánujete, že si objednáte zboží na dobírku s tím, že si to ještě necháte projít hlavou a když se rozhodnete, že ho vlastně nechcete, tak si jej jednoduše nevyzvednete?

Nejdříve si řekneme, co si o tom myslí zákon:

Citujme § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:
ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího
§ 2118
"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."

Nepřevzetím zásilky byste výše zmíněný zákon porušil/a!

Od našeho e-shopu i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a následně o tom, že si jej můžete na odběrném místě vyzvednout nebo vám je dopravce doručí. Nehledě na to, že Vám v emailu potvrzujícím odeslání zboží poskytneme odkaz na přímé sledování pohybu zásilky. Budete tak vědět o každém pohybu zásilky.

Přestože je to Vaše zákonná povinnost a zásilku jste si nevyzvedl/a, tak nyní jsou 2 možnosti, jak toto vyřešit:

1. O objednávku máte zájem:

Zboží Vám znovu zašleme. Pouze ale s platbou předem (bankovní převod ). Cena objednávky bude navýšena o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku.

2. O objednávku nemáte zájem:

Zde je situace poněkud komplikovanější. To, že zásilku nepřevezmete, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že jste kupní smlouvu hrubě porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový).

Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky a dle aktuálně platných zákonů.

Z Vaší strany náš e-shop nezaznamenal jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky a to ani do doby expedice naším obchodem a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě.

Dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tedy od Vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu.

Proto Vás požádáme, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době - vyhnete se tak komplikacím.

Pokud nezaplatíte kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, nastane následující:

Aktuálně platné zákony  dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou.

Jelikož jste porušil/a platnou smlouvu, lze toto řešit následujícími třemi způsoby:
1. Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
2. Soudní cestou.
3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného.

Body 1 i 2 jsou sice zdlouhavé, pro Vás finančně velmi nevýhodné, ale pro nás velmi efektivní. (Nebyl/a byste první ani poslední.)

Bod 3 je pro Vás cesta nejpřijatelnější a nejlevnější.

Po tom, co se nám nevyzvednuté zboží vrátí, Vám zašleme email, rekapitulující všechny body uvedené v tomto článku. V té chvíli proti Vám nebude zahájeno žádné řízení pro vymáhání pohledávky. Pevně věříme ve Vaši čestnost a zodpovědnost a to, že kompenzaci poštovného uhradíte.

Věříme, že máte plné právo vědět, jaké důsledky může mít neplnění uzavřené smlouvy, byť je to smlouva kupní, uzavřená s internetovým obchodem.

Pokud si myslíte, že se Vás "pouze snažíme zastrašit" nebo "že když jste si dobírku nevyzvedl/a už hodně krát a nikdo s tím neměl problém", vězte že tomu tak není.

Například dTest (český spotřebitelský měsíčník, který se zaměřuje na testování výrobků a služeb, a zároveň také poskytuje poradenství a rady v oblasti práva spotřebitelů a práv prodejců, informuje o nových zákonech, varuje před nekalými praktikami prodávajících a klamavou reklamou, poskytuje rady při reklamacích apod.) říká toto:

„Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy,“ vysvětluje vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený. "Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“

My po Vás žádnou pokutu ani úroky z prodlení požadovat nebudeme. Pouze kompenzaci poštovného a balného.

Jen pro zajímavost:

Uvědomte si, že nevyzvednutím zásilky byste nám navíc zvýšili náklady tím, že zásilku musíme rozbalit, zboží pečlivě zkontrolovat, znovu nepoužitelné obalové materiály musíme zlikvidovat, zajistit zpětnou logistiku zboží do skladů a plno jiné práce.

Takovéto náklady stojí giganty mezi českými internetovými obchody neuvěřitelné miliony korun měsíčně - a malé internetové obchody (nebo začínající obchody) to často i zlikviduje.

Že jste to nevěděli? Většina lidí to neví. Ale pro příště, prosíme, přemýšlejte nad tím, až jaké dopady takovéto Vaše jednání může mít.

Proto Vás žádáme, ať zodpovědně dostojíte Vašim závazkům a zboží si vyzvednete - nebo pokud ne, provedete platbu za kompenzaci poštovného a balného.

Náš obchod svou část kupní smlouvy dodržel - Vy byste ji nevyzvednutím zboží porušil/a.
Proto není žádný důvod, aby z Vašich chyb byl ztratný náš obchod.

Věříme, že jsme Vám danou problematiku dostatečně vysvětlili.

Předem děkujeme za Vaši férovost.

 

Odstoupení od kupní smlouvy

Pokud Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte možnost je vyměnit nebo vrátit bez udání důvodu.

Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů ode dne následujícího od převzetí zboží, v této lhůtě stačí odstoupení odeslat.

Zboží zaslané zpět na naši adresu nesmí jevit známky používání (zápach, praní, jiné známky nošení) a pokud možno zabalené v původním neporušeném obalu s visačkami ve stavu a hodnotě jaké jste zboží převzal.

Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Pro vrácení zboží a peněz do balíku přiložte kopii faktury a vyplněný vzorový Formulář pro odstoupení od smlouvy.

Pro výměnu zboží do balíku vložte kopii faktury a vyplněný vzorový formulář pro výměnu zboží. Vrácený produkt můžete vyměnit za jakékoliv zboží z nabídky. Pokud bude cena vybraného zboží větší, zbývající část doplatíte při převzetí zásilky. Pokud bude cena nižší než produkt, který posíláte k výměně, peněžní rozdíl Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od převzetí Vámi poslaného vráceného produktu.

Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal. Pokud při původním dodání zboží došlo k dodání zboží Kupujícímu zdarma, Prodávající Kupujícímu náklady dodání nevrací.

Při vrácení zboží Vám bude proplacena cena zakoupeného zboží včetně poštovného, tzn. za balík, který Prodávající posílá na Vaši adresu. Nevztahuje se na poštovné zasílané kupujícím. Pokud při původním dodání zboží došlo k dodání zboží Kupujícímu zdarma, Prodávající Kupujícímu náklady dodání nevrací.

V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude přepočítána částka o objemovou a věrnostní slevu, popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.

Pokud chcete zboží vyměnit, při první výměně Vám poštovné neúčtujme. To znamená, že platíte pouze poštovné k nám, neplatíte poštovné zpět.

Zboží, které vracíte zpět nezasílejte na dobírku. Takto došlá zásilka nebude přijata.

Balíček zašlete na adresu prodávajícího a to : Šiva Shop, Antonínovo náměstí 60, 738 01 Frýdek-Místek

Postup při výměně zboží

Při výměně zboží nám zboží zašlete s kopií faktury a vyplněným vzorový Formulář pro výměnu zboží.

Doporučujeme ověřit dostupnost položek na webu www.sivashop.cz, které požadujete na výměnu. Poté nám zašlete e-mail na info@sivashop.cz, kde nám napíšete číslo Vaši objednávky a požadovanou výměnu. Tím Vám zboží rezervujeme, než dorazí balíček k nám, ať máte jistotu, že se zboží neodprodá.

Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.

Balíček můžete zaslat na adresu prodávajícího a to : Šiva Shop, Antonínovo náměstí 60, 738 01 Frýdek-Místek

V případě vrácení zboží přes ZÁSILKOVNU, pro Vás máme připravený kód 99381450. S tímto kódem Vám v kterékoli zásilkovně vytisknou štítek a balíček můžete zaslat zdarma. 

Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží, kterou obdržíte v elektronické podobě e-mailem.

Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům.

Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popř. neustále mění své požadavky aniž by zásilku převzal.

Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.

 

Ochrana osobních údajů

Odkaz na nové podmínky Ochrana osobních údajů platné od 14. 4. 2020 najdete zde.

„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“

 

Záruční podmínky

Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem Prodávajícího a příslušnými právními předpisy ČR.

Jako záruční list obvykle slouží nákupní doklad (podrobnosti viz Reklamační řád).

Záruka na zboží u nás zakoupeném je zákonem daných 24 měsíců.

 

Dárkové poukázky

Kupující může zakoupit dárkové poukázky v různých hodnotách.

Na nákup poukázky není možné uplatnit žádné slevy z původní ceny.

Dárkové poukázky lze uplatnit pouze pro nákup zboží z naší nabídky, nelze je vyměnit za peníze.

V případě vrácení zboží, na jehož úhradu byl použit dárkový poukaz si zákazník může vybrat zboží jiné. Peníze se v žádném případě nevrací.

 

Reklamační řád

Reklamační řád se řídí aktuálním předpisem Občanského zákoníku.

Na zboží se vztahuje záruka 24 měsíců.

Záruční doba začíná běžet zásadně dnem uvedeným na dokladu o zakoupení věci (faktura, prodejka).

V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku, má kupující právo na reklamaci. V tom případě zašle reklamovaný výrobek s vyplněným reklamačním listem, který si stáhne zde:  reklamační list  a s kopií nákupního dokladu (faktury, prodejky) na adresu Šiva Shop, Antonínovo náměstí 60, 738 01 Frýdek - Místek. Pokud bylo v minulosti zboží reklamováno, též doloží doklad o reklamaci.

V případě, že reklamujete více zboží, je nutné vyplnit Formulář na každé zvlášť.

Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Důkladně zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží.

V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, a to poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email info@sivashop.cz

V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet. Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje a náklady za poštovné se neproplácí.

Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.

 

Závěrečná ustanovení

Prodávající sděluje kupujícímu, že vznikne-li mezi kupujícím a prodávajícím spor z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je :

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00  Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web:  adr.coi.cz

Dále kupující může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou Komisí na adrese:  http://ec.europa.eu/consumers/ord/  .

Elektronická evidence tržeb (EET)
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.